Incompetență sau indiferență ? @ Bells

4
1010

Odată cu terminarea anului școlar, restaurantele s-au umplut de elevi dornici să mănânce, dar din păcate nu au ce să mănânce.
Incompetența întâlnită astăzi de mine și colegul meu ne-a lăsat un gust amar.
Am așteptat o ora ca să ni se aducă comanda. Pe lângă acest lucru, toate cele comandate au fost încurcate, astfel aducânduni-se alte produse.
Mai mult de atât când ne-am exprimat nemulțumirea, patronul pub-ului Bells ne-a tratat cu spatele. Ne-a răspuns pe un ton răspicat spunandu-ne că toate comenzile au fost făcute in ordine.
Dar problema majoră este ca noi am comandat primii și până la urmă noi am mâncat ultimii.
UPDATE: După 2 ore de așteptare am primit și noi o pizza. Ce să vezi? Avea fire de păr în ea. Când am anunțat conducerea ei au dat din umeri și au zis : „Asta e !”. Ne-au compensat cu un suc de portocale. Noi am reacționat cu o plângere la OPC. Dacă întâlniți cazuri asemnănătoare vă rugăm să luați atitudine. Telefon OPC: 021 9551 și Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Neamţ: 0233 217 090

Data viitoare, ca un sfat prietenesc, City Neamț vă recomandă să vă gândiți de două ori înainte să alegeți Bells.

 

4 COMENTARII

  1. Eu zic ca Inainte de a va plange, sa va duceti de mai multe ori in acelasi local si dupa sa actionati 🙂 Erori se produc peste tot dar nu tot timpul.

     

Lasă un răspuns